joi, mai 28, 2009

Am revenit cu niste explicatii ...

Ma bucura faptul ca la doar 3 zile de la publicarea blogului am avut aproape 250 de vizitatori unici.
Acum sa revin la motivul care m-a determinat sa postez din nou; iata un comentariu la unul dintre posturile publicate zilele trecute:

Anonim spunea...

Sunteti niste cocalari care n-au ce face sambata dupa amiaza...De ce trebuie atata show?Ati vazut vreodata suporterii echipei de baschet defiland prin oras cu bannere??? Nu am nimic impotriva, sustineti echipa de fotbal, ca trebuie sustinut...Joc si eu fotbal si stiu ce inseamna sa joci cu 5-10spectatori... Dar totusi, nu trebuie atat tam-tam


Ei bine, acum sincer fara sa jicnesc nu stiu care e mai cocalar, tu sau cei care sustin echipa de fotbal. Se vede ca nu ai inteles nici macar cea mai mica idee din ce vor oamenii astia sa faca.

Ideea era atragerea atentiei autoritatilor locale asupra unui lucru grav si anume ca orasul municipiu de judet se afla in pragul de a nu mai avea echipa de fotbal ceea ce nu cred ca s-a mai intamplat vreodata pana acum in Sfantu Gheorghe, daca niste echipe cu nume de sat din judetul nostru pot fi finantate de primarii nu vad unde ar fi problema si la noi.

Acum sa-ti raspund si la intrebarea ta legata de suporterii echipei de baschet, nu i-am vazut defilind prin oras pentru ca echipa de baschet nu sufera deloc din punct de vedere financiar, jucatoarele avand contracte de zeci de mii de euro, bugetul lor pe anul acesta fiind de cel putin 100 de ori mai mare de cel alocat echipei de fotbal (suficient doar pt 4 etape cum am mai zis intr-un post anterior.

Iar daca tu crezi ca ei nu au ce face sambata dupa-amiaza te inseli grav. In conceptia ta vad ca placerea unui om de a veni la stadion, e mai prejos decat alte activitati precum iesitul „in natura” sau „la iarba verde”, iar asta te face pe tine modelul de meltean(dexonline meltean = neam-prost, mârlan, mitocan) sau cocalar cum ziceai chiar tu.

Pentru ei insa a admira spectacolul sportiv fie el si la nivelul ligii a 4a, e pe un loc care se afla mai sus pe scara placerilor decat adapatul cu bere la pet, indopat cu mici,carnati, ceafa de porc si nechezat de manele pe malul Oltului sau prin padurile din imprejurimi.
Acum prietenul meu cel nemultumit si frustrat sper ca te-am lamurit cu scopul suporterilor si sper ca ai inteles ca nu a fost vorba nici intr-un caz de organizarea unor manifestari nationaliste sau huliganice.
AMIN.

Niciun comentariu: